زنان - معجزه سخن گفتن(قسمت دوم)

شکی نیست که خانوم ها  بهتر از آقایان می توانند  سخن بگویند. و هوش لفظی – زبانی آنها بالاتر از آقایان است. و در این زمینه استاد ترند و بیشتر از مردان توانایی حرف زدن را دارند. لطیفه ای است که میگویند به ملانصرالدین می گویند اگر دو جمجمه پیدا کنیم از کجا بدانیم که این جمجمه ها متعلق به زن است یا مرد ؟ می گوید به فک آنها نگاه می کنیم. هر کدام بیشتر ساییده شده  باشد زن است.

مردان بیشتر تمایل به سکوت دارند. شکایت برخی از خانم ها هم این است که آقایان با آنها کمتر سخن می گویند.

این خصیصه که زنان بیشتر تمایل به حرّافی دارند باعث شده است. آنها جذب مردانی بشوند که زیاد حرف می زنند و آنهم حرفهای قشنگ ، قشنگ. گرچه از درون تهی باشند. چنین مردانی میتوانند با حرفهای استادانه خود به راحتی خانمها را تحت تاثیر قرار دهند. حتی به آنها دروغ بگویند .اما چنان سر پوش بر ای  آن درست کنند که خانم ها اصلا متوجه نشوند.

اصولا پسرانی با چنین خصوصیات در مواجهه با خانم ها بهتر ارتباط برقرار می کنند.  اما چه بسا پسران شایسته و خوبی که توسط دختران شناخته نمی شوند. ودر زندگی جذب افرادی می شوند که در حقیقت ممکن است شایستگی نداشته باشند. و ای بسا پسر خوش تیپ و خوش زبانی که ماهیت خرابی دارد، در دل دختری جا کند، و زندگی او را در معرض خطر قرار دهد.

خانوم ها از طریق خوش زبانی کردن و اصرار بر آن، به راحتی گول می خورند و فکر میکنند که حتما این گفته ها جنبه راستین قضیه است.

البته این به این معنی نیست که همه خانم ها شبیه هم هستند. بلکه خانم هایی هم هستند که ممکن است اینگونه نباشند.

 چه خوب است که مرد در مواجهه با زن مهارت حرف زدن را داشته باشد. اما برخی از مردان خوب، کم حرف هستند، و هم ضرورتی نمی بینند که حرافی کنند و متوسل به دروغ شوند. تا شاید به هدف خود برسند.از طرفی آگاه کردن دیگران از مکنونات قلبی برخی مواقع ضرورت دارد.

دختر ممکن است زود گول بخورد اما زود هم گول  می زند. آنهم با برنامه و تصمیم و اراده خود. فقط تصمیم بگیرد آن موقع این توانایی را دارد تا با برنامه حرکت کند. آقا هم فکر می کند شانس به او رو ی آورده است.

اصولا زنان در بر خورد های میان فردی با برنامه تر از مردان حرکت می کنند. در حوادثی که در روزنامه ها می نویسند. زنانی که توسط مردان به قتل می رسند، بیشتر به علت خشم ناگهانی مردان به قتل میرسند و اما مردانی که توسط زنان به قتل می رسند با برنامه و توطئه قبلی و آگاهانه به قتل می رسند و پس از آن، زنان احساس ندامت کمتری نسبت به مردان دارند.

یک جمع بندی کلی نشان می دهد که خانمها با هر خصوصیاتی که در نظر بگیریم، بیشتر از آقایان در معرض خطرند و بیشتر و زودتر از آنها  فریب می خورند. گر چه ابتدا دست نیافتنی به نظر می رسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد