چت ـ انگیزه ها(قسمت اول)

                                                    

                                     

زمانیکه از ارتباط و دوستی مرد و زن سخن می گوئیم دوست داریم فکر کنیم که چنین تلاشهایی بیشتر انگیزه های  جنسی دارد. اما چنین برداشتی ممکن است گمراهانه باشد. چون اهداف و انگیزه های چت زیاد هستند اما بررسیها و تجارب نشان می دهد که وضعیت قالب به مسائل جنسی مربوط می شود.

تجربه به ما نشان می دهد که بیشتر کاربران از زمانیکه با اینترنت آشنا شده اند سراغ چت رفته اند. چت برای آنها لذت بخش و هیجان انگیز بوده است. اما با چه کسی دوست داشتیم چت کنیم؟ و چه چیزی جذابیت آن را پیش ما دو چندان کرده بود؟

در جامعه ما عده ای زیادی هستند که نام اینترنت را با سکس و ارتباط و دوستی زن و مرد تداعی می کنند. چون به تجربه دریافته اند که کاربران زیادی در اینترنت دنبال چه چیزی می گردند. البته تحقیقات توسط موسسات و نهادهای مختلف هم در جهان نشان می دهد که بیشترین جستجوی کاربران در اینترنت عکسهای سکس بوده است.و کسانی نیز بیشترین وقت خود را صرف چت با جنس مخالف می کنند. و در مواردی نیز این چت ها منجر با قرار و ارتباطهایی نزدیک می شود.که بعضا برای این افراد مشکلاتی نیز پیش می آید. که گاهی در روزنامه ها هم به آن اشاره می کنند.

در اتاقهای چت مردها تمایل کمتری دارند تا با همجنس های  خود چت کنند. زنها هم همین طور. برای همین در ابتدای چت جنسیت پرسیده می شود.

در سایت یاهو هزاران نفر در اتاقهای چت در حال جستجوی فرد مورد نظر برای گفتگو هستند.و بیشتر کاربران حاضر در این چت روم ها هم مرد هستند. و بی صبرانه در تلاش هستند کسی را از جنس مخالف پیدا کنند. برای همین کافی است ، که خانمی با آیدی زنانه  وارد چت روم شود. آنوقت پیام به سوی او سرازیر می شود و او را کلافه می کند.و بعضا مجبور می شود افراد را پشت سرهم ایگنور کند. و یا حتی نا شناس وارد اینترنت شود.

 برای پی بردن به این مسئله کافی است فقط یک آیدی زنانه بسازیم و به عنوان اینکه یک خانم هستیم وارد چت روم بشویم. آنوقت می فهمیم که چه بر سر خانم ها می آید. و آنها چگونه با پیامهای پی در پی مواجه می شوند.یک خانم در مقابل اینهمه پیام و در خواست کننده مبهوت خواهد ماند. و او هم نمی تواند به راحتی به خواسته خود برسد. و حتی ممکن است عصبی شود. اما با گذشت زمان برخی از خانم ها هم برای حل این معضل مجبور شده اند که آیدی خود را طوری انتخاب کنند تا کسی به جنسیت آنها پی نبرد. مگر اینکه مجبور شوند با آیدی زنانه وارد چت روم شوند.

مهمترین اهداف و انگیزه های چت عبارتند از:

  • پیدا کردن دوستانی که بتوانند با او ارتباط عاطفی برقرار کنند.
  • پیدا کردن دوستانی که بعدا بتوانند با او ازدواج کنند.
  • پیدا کردن دوستانی که بتوانند با او از نزدیک آشنا شده و قرار ملاقات بگذرند و لذت ببرند.
  • گروهی هم صرفا دنبال سکس هستند.
  • پیدا کردن دوستانی جهت همکاری در مسائل مختلف از جمله اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی و غیره.
  • مباحث علمی، یادگیری زبان،و پیدا کردن جواب برخی از سئوالات خود.
  • برخی نیز برای کسب تجربه و آشنائی با فرهنگ و ادبیات افراد مختلف به چت می پردازند.
نظرات 1 + ارسال نظر
Secure Kernel چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:33 ب.ظ http://tgs.blogsky.com

سلام
ببین پدر جان شما سعی کن در مورد دانش آموز ها و موارد مربوط به اونها چیزی نگی،چرا ؟ چون شما نه روانشناسی نه جامعه شناس و نه تو سنی هستی که بتونی متوجه بشی یه عده بچه(به نظر اونایی که نیم متر قدشون بلند تره!) دارن چکار میکنن.
سعی کن موزیک هایی که دانش آموزای دبیرستانی امروز گوش میکنن رو تهیه کنی و گوش کنی.هر وقت این آهنگ ها رو فهمیدی امیدوار باش که شاید بتونی یه کمکی به نظام پرورشی که این بچه ها دارن توش رشد میکنن بکنی.چند تا از آهنگ هایی که خودم دوران دبیرستان گوش میدادم اینها بودن :
MY FRIEND OF MISERY مال Metallica : چیز سنگینیه (البته برای اعصاب)
Fade To Black مال Metallica : آهنگ قشنگیه
The End مال Linkin Park : یه تیکش آدم رو دیوونه میکنه :
Keep that in mind / I designed this rhyme
To remind myself how
I tried so hard

فعلاً متن اینها رو بگیرید و بخونید.اگه خواستی میتونی آدرس بدی CD هاشو بفرستم براتون.

...
این سه نقطه یه سری مطالبی بود که یه ساعت داشتم مینوشتم ولی الان به این نتیجه رسیدم پستش نکنم چون میشه توی جمله ی زیر خلاصشون کرد،اینطوری وقت شما هم گرفته نمیشه.
"..."
خداییش این قدر زیاد بود که هیچ جوری نشد تو یه جمله خلاصش کنم!
موفق باشی

با تشکر از نظرتان
این پدر جان شما، با اینکه فرمودید هنوز توسنی نیستید،....؟إ
بله، حتما هیچ معلمی حق اظهار نظر در مورد دانش آموزان و مدرسه را ندارد چون روانشناس یا جامعه شناس نیست. إإ؟؟
بله عزیز، حتما این کار را خواهم کرد و با گوش کردن به موسیقی به تمام ابعاد داش آموزان پی خواهم برد. چون همه چیز موسیقی است و همه هم به موسیقی علاقه مندند؟إ
اگر امکان داره از محتوای"..." ما را خبر کنید. خیلی ممنون میشم.
در مورد اینکه چگونه و با چه هزینه ای می توانم آن cd ها را بگیرم به من اطلاعات بدهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد