دروغ پردازیهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

سازمان مدیریت و برنامه ریزی در یک دروغ پردازی آشکار به مقایسه وضعیت حقوق و مزایای دستگاههای دولتی پرداخته است که برخی از آنها را که مجال پرداختن است ذکر میکنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس گزارش کارشناسی شده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی که در رابطه با حقوق پرداختی به دستگاه‌ها تهیه شده است، حداقل دریافتی دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس در گروه 12 شغلی در وزارت آموزش و پرورش 4 میلیون و 994 هزار ریال (499 هزار تومان) است.

آیا دروغی به این شاخداری می توان پیدا کرد؟ آیا میتوان معلمی را در ایران پیدا کرد که گروه 14 باشد(2 گروه بالاتر) و این حقوق را بگیرد؟

بنده دبیر یکی از شهرستانهای آموزش و پرورش تهران هستم با 21 سال سابقه، گروه 14 حقوق و مزایای من در فروردین سال هشتاد و شش،3962640 ریال بود. پس این آقایان حتما از چیز دیگری سخن میگویند که ما معلمان از آن خبر نداریم. شاید هم اینها میخواهند سر ملت کلاه بگذارند؟ شاید هم میخواهند احساسات مردم را بر علیه معلمان تحریک کنند؟

همچنین:

 

طبق گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی معلمان از نظر تعداد ساعت کار، کمترین میزان کار را در طول یک هفته که بین 18 تا 24 ساعت است دارند. این در حالی است که ساعت کار در اکثر دستگاههای دولتی در هفته 44 ساعت است.  

همچنین برای معلمان حق التدریس اضافه کار یک هشتادم مجموع حقوق و فوق العاده شغل و جذب است که 2 برابر اضافه کار دیگر دستگاههاست.

 

آیا واقعاً معلمان 18 تا 24 ساعت در هفته کار میکنند؟ اگر این حرف درست است پس چرا آموزگاران در کلیه  مدارس ابتدائی باید تمام طول هفته را در مدرسه حضور داشته باشند که 28 ساعت میباشد.  همچنین تمام مدیران و معاونان در سه مقطع ابتدائی، راهنمائی و دبیرستان  36 ساعت در مدرسه حضور دارند.

تنها در مقطع راهنمائی و دبیرستان، دبیران 24 ساعت موظف به کار هستند. آنهم کاشکی به معلمان بیشتر از این اجازه میدادند کار کنند تا آنها مجبور نشوند به شغلهای دیگر روی بیاورند و نتیجه آن تضعیف نقش معلمی در آنها بشود. و فرزندان مملکت اینچنین آسیب ببینند.

تازه آیا تدریس کردن با کارها خدماتی و صنعتی و اداری و غیره یکی است؟ آیا این آقایان اهمیت تدریس را با کارهای دیگر یکی میدانند؟ آیا این آقایان مگر نمیدانند طبق اعلام سازمان یونسکو یک ساعت تدریس برابر با 4 ساعت کار مفید است. و معلمان از 80 دقیقه 60 دقیقه کار مفید دارند. اما در سایر مشاغل در ایران بازای هر 8 ساعت 2 ساعت کار مفید است. آیا واقعاً رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی این را نمی داند؟

نظر عزیزان میتواند این بخش را تکمیل کند.

مدیر وبلاگ

نظر چند نفر از همکاران


من دبیر  فوق لیسانس با گروه  ۱۲ و ۱۴ سال سابقه دریافتی ۳۱۲۰۰۰ تومان می باشد  تازه ان هم  با حقوق و مزایای مناطق محروم  و الا مشابه من در  شهر کمتر  از این را میگیرند با ۴۹۹۰۰۰ تومان  سالها فاصله داریم ...؟ واقعا  مسولینی که از حقوق مردمش خبر ندارند  چگونه خود را مدعی ما میدانند؟؟؟؟

 


به خدا قسم اقای برقعی من با ۱۸ سال سابقه با مدرک لیسانس حقوق فروردین ۸۶ من ۳۹۶۰۰۰هزار تومان در حکم است و پس از کسورات قانونی ۲۹۵۰۰۰ تومان دریافت میکنم شما در مورد کدام کشور حرف می زنید


سلام
توجه شما و دیگر همکاران را به این نکته جلب می کنم که موظفی دبیران نیز سابق بر این
۲۲ساعت بوده که اوایل انقلاب خواهش کردند به خاطر شرایط انقلاب و تنگناهای موجود لطفاْ ۲۴ساعت تدریس کنید گفتیم چشم! حال آن که ۲۲ساعت تدریس۲۲ساعت فرصت مطالعاتی نیاز دارد یعنی دقیقاْ۴۴ساعتی که سایر کارمندان محترم دولت در هفته خدمت می کنند.


دبیری از شهرستان ملکان

با سلام خدمت مدیریت وبلاگ که نظرات ما را منعکس می کنید
سخنی با رسانه های که در مورد معلمان دروغ پراکنی می کنند.
آواز دهل از دور شنیدن خوش است.!!!
  
به  تعطیلات  فرهنگیان غبطه نخورید ما حاضر نیستیم تابستان بیکار بمانیم وقتی قرار است به دلیل تامین نشدن بودجه مسافرت، ما در خانه ماندگار شویم، حسنی در این تعطیلات من نمی بینم .من یکی که تابستان ها خیلی از بیکاری رنج می برم قطعا اکثر فرهنگیان با من هم عقیده اند.
مردم عزیز بدانند کارمندان سایر ادارات کارهای اداره را در محل کار انجام می دهند ولی ما معلمین  در منزل خویش مدت های مدیدی صرف طراحی سوالات امتحانی نموده و مجددا ورقه های چندین مدرسه را در منزل خویش اصلاح می کنیم علاوه از این ها ما مجبوریم همیشه شب ها مطالعه کرده و سر کلاس درس حاضر شویم از این لحاظ نیز شرمنده اعضای خانواده خویش هستیم( دانش آموزان شاهد این ادعا های ما هستند
ما یک همکارفرهنگی  داریم  شیفت  شب پرستار  یکی از بیمارستانها می باشند ایشان بدون ریا ادعا مینمایند شغل معلمی خیلی سخت تر از شغل پرستاری است.!!!
آری  به نظر  من هم، معلمی یکی ازمشاغل سخت جامعه است.
مردم عزیز شاید در مقایسه فیش حقوقی فرهنگیان با کارمندان برخی ادارات اختلاف چندانی مشاهده نکنید ، بدانید برخی از مزایائی تحت عناوین مختلف برای آنان در نظر گرفته می شود و زندگی آنان را رو به راه می کند.(  پس لرزه ها)  
اکثر مدارس ما فرسوده و از رده خارج هستند  و یاحداقل امکانات  رفاهی  را ندارند ما مجبوریم در کلاسهای غیر استاندارد جوانی خود را بگذرانیم  اوایل من در مدرسه ای بودم که از نعمت برق نیز برخوردار نبود!(من به در گفتم لیکن بشنوند مو به مو دیوارها!!)

نظرات 8 + ارسال نظر
صدای معلم یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ق.ظ http://sedaiemoallem.blgfa.com

سلام
توجه شما و دیگر همکاران را به این نکته جلب می کنم که موظفی دبیران نیز سابق بر این۲۲ساعت بوده که اوایل انقلاب خواهش کردند به خاطر شرایط انقلاب و تنگناهای موجود لطفاْ ۲۴ساعت تدریس کنید گفتیم چشم! حال آن که ۲۲ساعت تدریس۲۲ساعت فرصت مطالعاتی نیاز دارد یعنی دقیقاْ۴۴ساعتی که سایر کارمندان محترم دولت در هفته خدمت می کنند.

علی یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ب.ظ

به خدا قسم اقای برقعی من با ۱۸ سال سابقه با مدرک لیسانس حقوق فروردین ۸۶ من ۳۹۶۰۰۰هزار تومان در حکم است وپس از کسورات قانونی ۲۹۵۰۰۰ تومان دریافت میکنم شما در مورد کدام کشور حرف می زنید

معلم دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 ب.ظ

من دبیر فوق لیسانس با گروه ۱۲ و ۱۴ سال سابقه دریافتی ۳۱۲۰۰۰ تومان می باشد تازه ان هم با حقوق و مزایای مناطق محروم و الا مشابه من در شهر کمتر از این را میگیرند با ۴۹۹۰۰۰ تومان سالها فاصله داریم ...؟ واقعا مسولینی که از حقوق مردمش خبر ندارند چگونه خود را مدعی ما میدانند؟؟؟؟

از صدای معلم دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ http://sedaiemoallem.blogfa.com

سلام همکار عزیز
مطلب شما با اجازه تان در صدای معلم در پست جنگ تبلیغاتی علیه معلمین درج شد
موفق باشید

صدای آموزگاران دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:28 ب.ظ http://amozghar.blogfa.com/

روز شمار دوماه مبارزه معلمان

معلمان خواهان آزادی فوری همکاران خود، پایان دادن به دستگیری و اذیت و آزار معلمان و پرونده سازی برای آنها و نیز افزایش دستمزد بر اساس اجرای نظام هماهنگ دستمزدها هستند و در مناسبتهای مختلف از حداقل یک میلیون یا نهصد هزار تومان در ماه سخن گفته اند. تامین مسکن و آزادی بیان از دیگر خواستهای مهم معلمان است. معلمان همچنین بر خواست زدوده شدن خرافات از کتب درسی تاکید کرده اند. اعتراضات معلمان هم اکنون ادامه دارد.
این مبارزات یکی از مبارزات مهم جاری در کشور است که باید مورد توجه فعال بخشهای مختلف جامعه قرار گیرد.


ادامه مطلب

صدای معلم دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ب.ظ http://sedaiemoallem.blgfa.com

سلام
ممنون از راهنمایی به جا و پسندیده ی شما
استفاده کردم

فریاد معلم سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.faryademoallem.blogfa.com

با درود بر شما و همکاران محترم
برای تحقق اهدافمان و اعتلای همبستگی و اتحاد شور و حماسه ایی دیگر به پا خواهیم کرد . در این راستا مواظب خودعه وعوام فریبی نا کسان باشیم.
به امید پیروزی - فریاد معلم

آرش شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:17 ب.ظ

خدا وکیلی اندازه ای که معلمان زحمت می کشند بعضی اساتید دانشگاه هم زحمت می کشند؟
از قدیم گفته اند تفرقه بیانداز و حکومت کن
دولت نسیم مهرورزی {۱- برچسب سیاسی زدن ۲- حذف عدالت ۳- وعده های توخالی ابتدای انتخابات و عملی نشدن آنها حتی در مقیاس خیلی کم} خیال می کند که مردم این زمانه نادان هستند و چیزی نمی فهمند . شاید عده ای بگویند شما معلمان وضع تان خوب است اما سه ماه تابستان که فرزندانشان آنها را بیچاره می کنند می دانند که ما چه زحمتی می کشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد